رفتن به محتوای اصلی
x

مراسم تودیع و معارفه رؤسای مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی خورشید برگزار شد.

پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ مدیران محترم دانشگاه، رؤسای محترم مراکز درمانی شهر، اعضای محترم هیئت علمی به همراه پرستاران و پرسنل بیمارستان در سالن اجتماعات مرکز نور گردهم آمدند تا ضمن تقدیر از ریاست پیشین، جناب آقای دکتر فرقانی با برنامه های سرپرست جدید، جناب آقای دکتر دوروشی نیز آشنا شوند. 
 جناب دکتر فرقانی ضمن اشاره به دستاوردهای چند سال اخیر، به بهسازی و نوسازی بخش های مختلف و تجهیز آنها اشاره نمود. 
 جناب دکتر دوروشی نیز ضمن تقدیر از زحمات فراوان رؤسای پیشین با اشاره به وجود اورژانس های داخلی و قلب ،مسمومین و روانپزشکی و بیماران ویژه مرکز، بالا بردن رضایت پرسنل از محیط کار، ارتقای سطح رضایت مردم از بیمارستان و ارتقای کیفی بیمارستان را از اولویت های کاری خود عنوان داشت. 
ایشان با توجه به قرار داشتن بیمارستان خورشید در مرکز شهر و نزدیکی آن به مراکز سیاسی و سیاحتی شهر، ادامه ی توسعه و ارتقای بیمارستان خورشید را در تمامی زمینه ها بسیار حائز اهمیت دانست.
 در ادامه مراسم، جناب دکتر سلطانیان مدیر دفتر و مشاور محترم رئیس دانشگاه، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دكتر فرقانی و کلیه ی پرسنل در ارتقای كيفيت خدمات درمانی، اقدامات صورت گرفته را ستودنی خواند و حمایت همه جانبه دانشگاه از انتصاب شایسته ی دکتر دوروشی که از اساتید با سابقه این بیمارستان می باشند، اعلام داشت. 
در پایان برنامه با  لوح ،گل و هدایا از رؤسای پیشین و جدید بیمارستان تقدیر بعمل آمد.